حضور در راهپیمایی 22 بهمن تهران خواسته مسلمانان در فرانسه
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا، شماری از مسلمانان مقیم فرانسه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا از مردم ایران خواستند، با شركت در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر وفاداری خود را به امام راحل و آرمان های آن حضرت نشان دهند و میثاق خود را با رهبری انقلاب اسلامی تجدید كنند.

'زینب' شهروند فرانسوی كه سرمای شدید پاریس نیز نتوانست مانع حضور وی در محل اقامت امام (ره ) درنوفل لوشاتو شود، گفت: از انقلاب اسلامی ایران درس های زیادی آموختیم و كماكان برای ما سرمشق زندگی است.

این مسلمان تونسی تبار كه برای دومین بار در این مراسم شركت كرده است، افزود: مردم ایران باید انقلاب خود را قدر بدانند و با همبستگی و تحت رهبری امام خامنه ای آرمان های امام (ره) را همچنان ادامه یابد.

زینب تاكید كرد: انقلاب اسلامی همواره در قلب همه مسلمانان معتقد قرار دارد و از بین رفتنی نیست.

این زن مسلمان كه ناخودآگاه اشك در چشمانش حلقه زد، افزود: اگر در ایران بودم در مراسم 22 بهمن شركت می كردم و دوست دارم اگر این فرصت فراهم شد، این موقعیت بزرگ را از دست ندهم.

وی افزود: انقلاب در ایران، اسلام را بار دیگر در جهان زنده كرده و اكنون نیز با قدرت تمام درمقابل كشورهای استكباری برای ایجاد عدالت ایستاده است.

'مرضیه' یكی دیگر از مسلمانان تازه مشرف شده به تشیع نیز گفت: امام (ره) و انقلاب اسلامی ایران، چراغ هدایت و روشنگری مسلمانان جهان هستند.

وی اظهار داشت: انقلاب شكوهمند اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) من را با اسلام و اهل بیت علیه السلام آشنا كرد و از این كه هر روز در زندگی خود هرچه بیشتر با آرمان ها، راه و روش های اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام آشنا می شوم، بیشتر بر خود می بالم.

وی كه همراه فرزند خردسال و همسرش در مراسم نوفل لوشاتو شركت كرده بود، اسلام و انقلاب اسلامی ایران را متعلق به همه كسانی دانست كه در پی كشف راه سعادت دنیوی و اخروی می باشند.

مرضیه گفت: هنوز برای شناخت اسلام، شیعه بویژه انقلاب اسلامی ایران اول راه هستم و تلاش می كنم همچنان ارزش های والای اسلامی را دریابم و به خانواده خود نیز منتقل كنم.

وی افزود: بواسطه انقلاب اسلامی ایران افتخار شناخت تشیع واقعی را پیدا كردم و حضورم در محل اقامت امام (ره) در فرانسه برای قدردانی و شكرانه این نعمت می باشد.

یك مسلمان تونسی كه در این مراسم شركت كرده بود، گفت: همچنان حضور امام خمینی (ره) را با وجود گذشت 33 سال در محل احساس می كنم و بغض نبود وی من را را به گریستن وادار كرده است.

این فرد تونسی افزود: امام (ره) مسلمانان را در جهان زنده كرده و حضور ما حداقل وظیقه ای است كه می توانیم درقبال خدمات ارزنده و ماندگار این رهبر بزرگ و تاریخ ساز ادا كنیم.

همسر وی نیز در این زمینه گفت: امیدوارم كه ملت مسلمان ایران و دیگر مسلمانان جهان راه امام (ره) را با پیروی از امام خامنه ای و توكل بر خدا و ایجاد وحدت ادامه دهند.

وی اضافه كرد: مردم ایران باید در مقابل تحریم های غرب همانگونه كه تاكنون ایستادگی كرده اند، پایداری كنند زیرا وعده خدواند پیروزی مستعضفان بر مستكبران است.

'رباب' دانش آموزان مسلمان مقیم فرانسه دیگرشركت كننده در آیین گرامیداشت امام (ره ) نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران به ما هویت داد و امروزه به این انقلاب افتخار می كنیم و خود را دركنار شما و نه تنها یك مسلمان بلكه یك ایرانی می دانیم.

اروپام **2092**1495**1516





:: برچسب‌ها: رودخانه , خام ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: